Przyczepa PRONAR T655
Przyczepa PRONAR T655 – jednoosiowa konstrukcja jest wersją komunalną, i zarazem najmniejszą produkowaną przyczepą, w wyjątkowym pomarańczowym kolorze. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zapewnia ogromną funkcjonalność, a wysokiej jakości niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt wśród innych na rynku. Przy ładowności dwóch ton i małych rozmiarach, przyczepa ta jest idealnym rozwiązaniem dla zastosowań miejskich. Ze względu na niewielki rozmiar może być agregowana z dowolnym ciągnikami.
Parametry techniczne
Dane techniczne wersji standard | ||
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 3500 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita | 2980 | [kg] |
Ładowność | 2000* | [kg] |
Masa własna | 980 | [kg] |
Pojemność ładunkowa | 2,1 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa | 4,1 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 2910 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 1410 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 4420/1595/1390 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni | 500 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany | 3/2 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża | 850 | [mm] |
Rozstaw kół | 1150 | [mm] |
Zawieszenie | sztywne | |
Obciążenie oka dyszla | 480 | [kg] |
Rozmiar ogumienia | 10,0/75-15,3 | |
Prędkość konstrukcyjna | 30 | [km/h] |
System wywrotu | trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1300mm/8L/160bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 20,8/15,3 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
* ładowność konstrukcyjnie dopuszczalna 2500 kg | ||
Wyposażenie standardowe | ||
Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian | ||
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą | ||
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie | ||
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej | ||
Rama podwozia: trójkątna, spawana z otwartych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego lub najazdowego | ||
Dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika | ||
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø50mm | ||
Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym | ||
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa lub hydrauliczna | ||
Postojowy hamulec ręczny z korbą | ||
Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym | ||
Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym | ||
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym | ||
Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami | ||
Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone antykorozyjnie | ||
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | ||
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV | ||
Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 | ||
Kolorystyka malowania ścian pomarańczowy RAL2008 | ||
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej |
Wyposażenie dodatkowe
- » Dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
- » Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm
- » Zaczep dyszla sztywny z okiem obrotowy Ø50mm
- » Nadstawy z profilu PF500mm z drabinką
- » Hamulec najazdowy ( Prędkość konstrukcyjna 40km/h, Dopuszczalna masa całkowita 3400kg )
- » Hamulec ręczny dźwigniowy
- » Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- » Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- » Koło zapasowe (luzem) 10.0/75-15.3
- » Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- » Wykonanie bez instalacji hamulcowej pneumatycznej